page_banner

Cumu sceglite un display LED di pitch chjuca?

Quandu sceglie adisplay LED di picculu pitch,Ci sò parechji fatturi chì duvete cunsiderà per assicurà chì a visualizazione risponde à i vostri bisogni.Eccu alcuni di i fatturi chjave per cunsiderà:

fattori chjave da cunsiderà

Pixel Pitch:

 Pitch pixel

Pixel pitch si riferisce à a distanza trà ogni pixel nantu à u display LED.In generale, u più chjucu u tonu, u più altu hè a risuluzione è u megliu a qualità di l'imaghjini.Tuttavia, i display di pitch più chjuchi ponu esse più caru, per quessa, hè impurtante di equilibrà u vostru budgetu cù i vostri bisogni di qualità di l'imaghjini.

Distanza di visualizazione:

 Distanza di visualizazione

A distanza di visualizazione hè a distanza trà u visore è u display LED.Un display di pitch più chjucu hè di solitu megliu adattatu per distanze di vista più vicine, mentre chì i display di pitch più grande sò megliu per distanze di visualizazione più longu.Assicuratevi di cunsiderà a distanza di visualizazione tipica per u vostru audience quandu selezziunate una dimensione di pitch.

Luminosità:

 LuminositàA luminosità di a visualizazione LED hè misurata in nits, è determina quantu bè a visualizazione farà in diverse cundizioni di illuminazione.Se a vostra visualizazione serà usata in un ambiente luminoso, pudete avè bisognu di un display di luminosità più altu per assicurà una bona visibilità.

 Frequenza di rinfrescante:

 Frequenza di rinfrescanteA freccia di rinfrescante hè u numeru di volte per seconda chì a visualizazione aghjurnà a so maghjina.Una freccia di rinfrescante più altu pò riduce l'apparenza di sfocatura di muvimentu è migliurà a fluidità di a riproduzione di video.

Rapportu di cuntrastu:

 Rapportu di cuntrastuU rapportu di cuntrastu misura a diffarenza trà e parti più luminose è più scure di a visualizazione.Un rapportu di cuntrastu più altu pò migliurà a chiarità è a leggibilità di a visualizazione.

Alta Prutezzione:

 Alta prutezzioneEccellenti misure di prutezzione ponu allungà a vita di u screnu LED è migliurà l'efficienza di l'usu.I display LED di a serie SRYLED ViuTV sò a prova di polvere, impermeabili è anti-collisione.A capa epossidica COB furnisce una prutezzione solida per a visualizazione una volta fragile.Pò esse pulita direttamente cù un pannu umitu per risolve bè i prublemi causati da i bumps, l'impatti, l'umidità è a corrosione di spray sali.

Cunsiderendu questi fattori, pudete selezziunà un display LED di piccula pitch chì risponde à i vostri bisogni è furnisce visuali vibranti di alta qualità.

 

Tempu di post: May-09-2023

nutizie relative

Lasciate u vostru Messaghju