page_banner

Chì Tecnulugia Aduprata Display LED 3D?

In l'ultimi dui anni, u grande schermu LED di Corea di u Sud è a nave spaziale 3D di Chengdu à ochju nuduschermu LED gigantesò diventati pupulari, chì hà rinfriscatu a cunniscenza umana di a tecnulugia di visualizazione 3D di l'occhiu nudu, è significa ancu chì i display LED di a tecnulugia di l'occhiu nudu 3D sò tornati à a vista di u publicu.È cù effetti di visualizazione maravigghiusu per purtà un scossa visuale à e persone.

U COEX K-Pop Plaza in a Stazione Samseong in Seoul, Corea di u Sud, hè u locu di nascita di l'onda coreana.Appena fora di u Centru di Cunvenzione è Esposizione COEX, ci hè un grande schermu di visualizazione chì avvolge l'edificiu.Il s'agit en réalité d'un énorme écran LED 3D à œil nu.L'effettu realisticu rende difficiuli per l'audienza di distinguishà trà reali è falsi da parechji anguli.

Allora cumu per ottene un tali effettu realistu?

Comu tutti sapemu, u nostru cervellu umanu hè un sistema nervoso estremamente complicatu.Tuttu ciò chì l'ochji umani di solitu vedenu hè tridimensionale.Dui ritratti cù sfarenze suttili, sta differenza suttili permette à u cervellu di cunvertisce e coordenate spaziali di l'uggetti in a direzzione di a sparizione di a vista, è pudemu ancu aduprà stu sensu per distingue a distanza è a dimensione di l'uggetti, vale à dì Sensu tridimensionale. , vale à dì, u sensu di u spaziu tridimensionale.In generale, u principiu di basa di l'utilizazione di a visualizazione 3D, cum'è i filmi 3D, hè di separà u cuntenutu per l'ochji di manca è di diritta di u visore per via di vetri o altri dispositi, in modu chì i dui vetri ponu ottene l'imaghjini per l'ochji di manca è di diritta rispettivamente. , è infine à Ciò chì si prisenta in a mente hè u sensu di l'imaghjini 3D.

Display LED 3D

Per ottene l'effettu di l'occhiu nudu 3D nantu à a pantalla di visualizazione, u costu hè assai più altu ch'è l'occhiali 3D in i teatri.In fatti, a maiò parte di i schermi LED di grande scala in questa tappa realizanu 3D à ochju nudu utilizendu a distanza, a dimensione, l'effettu di l'ombra è a relazione perspettiva di l'uggetti per custruisce un effettu tridimensionale in una stampa bidimensionale.Cum'è guardemu à i sketches, i pittori ponu aduprà lapis per disegnà l'imaghjini tridimensionali chì pareanu veri in un pianu.

Cumu fà una animazione piatta pruduce un effettu 3D?Basta à fà un bon usu di e referenze.Dividemu a stampa ordinaria in parechji strati attraversu a linea bianca, è poi facemu a parte di l'animazione "sfondate" a linea bianca è copre l'altri elementi di u stratu, perchè a parallax di l'ochji pò esse usata per furmà l'illusione di 3D. .

I schermi 3D recentemente populari sò senza eccezzioni cumposti da duie superfici cù anguli diffirenti.A schermu di visualizazione plega a schermu da 90 °, utilizendu materiali video chì cunformanu à u principiu di perspettiva, a schermu di manca mostra a vista di manca di l'imaghjini, è a schermu di diritta mostra a vista principale di l'imaghjini.Quandu a ghjente stà davanti à l'angulu è fighjulà, ponu vede l'ughjettu à u stessu tempu Side è fronte, chì mostra un effettu tridimensionale realistu.

L'armarii di a serie OF di SRYLED sò assai adattati per schermi LED 3D, chì ponu esse spliced ​​in schermi curvi senza saldatura o schermi à 90 ° à angolo rettu.

display LED di publicità


Tempu di Postu: Nov-21-2022

nutizie relative

Lasciate u vostru Messaghju