page_banner

Chì Display LED hè adattatu per i centri commerciali?

Cum'è u locu principale per a vita è l'intrattenimentu di i citadini, i centri commerciali anu una vita impurtante è un statu ecunomicu in e cità grande è mediu.Un centru cummerciale hè un locu di divertimentu, shopping è divertimentu chì integra manghjà, beie, ghjucà è divertimentu.Perchè u trafficu hè troppu grande, assai imprese sò disposti à publicità in i centri commerciali.I display LED di shopping mall sò unu di i modi più cumuni per ghjucà publicità, è hè ancu un modu più efficau per prumove i prudutti o servizii.Allora, chì sò i principali tipi di display LED in i centri commerciali?

Display LED di publicità esterna

I display LED esterni sò generalmente installati nantu à i muri esterni di i centri commerciali.E specificazioni di selezzione specifiche deve esse determinate in cumminazione cù u prughjettu propiu, scala, budget, etc. U vantaghju di stu tipu di schermu hè chì pò copre un publicu più grande.E persone chì caminavanu in u circondu di u centru cummerciale ponu vede chjaramente u cuntenutu di publicità di u video, chì hè favurevule à a prumuzione di marche, beni o servizii.

display LED di publicità

Pantalla LED per interni

In i centri commerciali, ci sò ancu assai display LED utilizati per ghjucà publicità di l'imprese, chì sò generalmente vicinu à u trafficu di e persone.Parechje imprese in i centri cummerciali piacenu ancu di sceglie display LED interni per prumove i so prudutti, cum'è servizii, catering, cusmetichi, etc. Quandu i cunsumatori caminanu o si sentenu è riposu in u centru cummerciale, l'annunzii FMCG nantu à a pantalla di visualizazione ponu suscitarà l'interessu direttu di i cunsumatori, purtendu à a dumanda di cunsumu istantaneu in u centru cummerciale.

schermu LED interni

Pantalla LED di colonna

A pantalla LED di a colonna hè ancu una visualizazione LED cumuna in i centri commerciali.U display di colonna LED hè custituitu da un display LED flexible.U display LED flessibile hà e caratteristiche di una bona flessibilità, una curvatura arbitraria è diversi metudi di stallazione, chì ponu scuntrà u disignu persunalizatu è l'usu raziunale di u spaziu.

display LED di colonna

Pantalla LED trasparente

I schermi trasparenti LED sò spessu installati nantu à i pareti di vetru di parechji centri commerciali è gioielli.A trasparenza di stu display LED hè 60% ~ 95%, chì pò esse spliced ​​senza saldatura cù u muru di cortina di vetru di u pavimentu è a struttura di illuminazione di a finestra.I schermi LED trasparenti ponu ancu esse vistu fora di l'edificazioni di u centru cummerciale in parechje cità.

I quattru tipi di schermi LED sopra sò cumunamenti usati in i centri commerciali.Cù u sviluppu di l'ecunumia è a migliione di u livellu tecnicu, più tippi di display LED seranu utilizati in centri commerciali, cum'è display interattivu LED display, display LED cube, display LED in forma speciale, etc. LED più è più unicu. displays apparisceranu in i centri commerciali per abbellisce i centri commerciali.

Display LED trasparente


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022

nutizie relative

Lasciate u vostru Messaghju