page_banner

Cumu installà un display LED trasparente?

U metudu di stallazione di uschermu LED trasparentehè assai più còmuda cà un display LED regular.U pesu di a schermu LED trasparente hè più ligera è più fina, è a struttura hè ancu più ligera.Allora, chì sò i metudi di stallazione di u display LED trasparente in a scena?

U screnu LED trasparente hè in realtà cumpostu di innumerevoli barre di luce.A qualità di u display LED trasparente dipende direttamente da a qualità di e barre luminose, cusì a stallazione di u screnu LED trasparente hè ancu assai impurtante.Allora cumu installà u screnu LED trasparente?Ci sò 4 metudi di stallazione.

In diverse ambienti di stallazione, i metudi di stallazione di schermi trasparenti LED sò ancu diffirenti.I metudi di stallazione cumuni di i schermi trasparenti includenu l'elevazione, l'installazione fissa, l'installazione di basa, etc. U più cumuni hè l'elevazione per u ballu di scena, sale di esibizione è altri campi.

display LED trasparente

A basa di u pianu

Ci hè parechje cumune in i finestri di vetru, sale di esibizioni, etc. Se l'altezza di u screnu LED ùn hè micca altu, pò esse solu fissatu à u fondu.Se l'altitudine di u corpu di u screnu hè altu, deve esse fissatu sopra è falà daretu à u screnu LED per realizà a fissazione di u corpu di u screnu.

Installazione di quadru

I bulloni cumposti sò usati per riparà direttamente u quadru di l'armadiu LED nantu à a chiglia di cortina di vetru senza alcuna struttura d'acciaio, è hè principalmente utilizatu in u campu di i muri di cortina di vetru architettonicu.

Montu à u tettu

I schermi di striscia interna è i schermi di struttura di tela ponu tutti esse aduprati per l'elevazione.Stu metudu di stallazione deve avè un locu di stallazione adattatu, cum'è un fasciu sopra.Hangers standard pò esse usatu per u tettu di cimentu di l'internu, è a durata di l'appiccicazioni hè determinata secondu e cundizioni di u situ.I travi interni sò alzati da corde di filu d'acciaio, è l'esterno è u screnu LED sò decorati cù tubi d'acciaio in u stessu culore.

Installazione suspesa

A stallazione murale pò esse usata in l'internu, chì necessitanu travi di cimentu nantu à u muru solidu o à a sospensjoni.A stallazione all'apertu si basa principalmente nantu à a struttura d'acciaio, è ùn ci hè micca un limite à a dimensione è u pesu di u display LED.

display LED di vetru

I sopra quattru tipi di metudi di stallazione sò metudi cumuni di stallazione di schermu LED trasparenti LED.Sicondu i diversi scenarii di l'applicazione, u tipu di schermu di visualizazione trasparente sceltu serà diversu.Ùn importa micca u metudu di stallazione hè utilizatu, a struttura d'acciaio utilizata in u screnu trasparente LED hè assai chjuca, è solu deve esse realizatu nantu à u puntu di stallazione o a superficia di stallazione.

U screnu LED trasparente SRYLED hè ultra-leggeru è ultra-sottile.Hè fattu di materiale high-end PC resistente à alta trasparenza è alta temperatura.Ùn cambia u culore per parechji anni, è hè faciule d'installà senza rumore.Havi principalmente e seguenti caratteristiche:

1. Ultra-light è ultra-thin, a parte trasparente hè solu 3mm.

2. Using high-trasparenza è high-temperature resistente PC materiale high-end, ùn hà da cambià culore per parechji anni.

3. U disignu ultra-strettu perfettu di u PCB di u bordu di luce pò facilmente ottene una rata di trasparenza di finu à 60%.

4. Fanless power supply, silenziu è noiseless.

5. Si pò issà, stacked, fissu è stallatu.

6. U filu hè cumplettamente ammucciatu in a scatula di cuntrollu.


Tempu di Postu: Settembre 16-2022

nutizie relative

Lasciate u vostru Messaghju