page_banner

Cumu sceglite a luminosità giusta per a visualizazione LED?

Comu tutti sapemu, a luminosità di u display LED hè un paràmetru impurtante.Per i non iniziati, più altu hè a luminosità, u megliu.Bma in fatti, u dirittu hè u megliu.Altrimenti,if a luminositàis troppu altu, u cunsumu d'energia aumenterà,ma si a luminositàis ancubassu, l'effettu desideratu ùn serà micca ottinutu.Allora, cumu duvemu sceglie unLEDdisplay cù a luminosità ghjustu?

In u campu diLED display, pudemu sparte ininternuLED visualizazioneèdisplay LED esterno.Per attivà a visualizazione LED per fà bè in diverse ambienti luminosi, hè spessu necessariu d'aghjurnà a luminosità secondu l'ambiente di usu.

schermu led esterno

Se u locu di stallazione di l'esternoLED L'esposizione hè rivolta à u sudu o à usuduvestu, quandu u sole direttu hè forte, a luminosità diLEDA visualizazione hè relativamente alta, generalmente deve esse sopra à 7000cd/m2, s'ellu hè di fronte à u nordu o u nordueste direzzione, a luminosità Si pò esse apprupriatu più bassu, intornu à 5500cd/m2, se a luminosità di u schermu di visualizazione LED esterno in a zona ombreggiata di edifici alti è arburi in a cità hè 4000cd / m2.

In cunfrontu cù a visualizazione LED esterna, a luminosità di a visualizazione LED interna pò esse ligeramente più bassu, dipende principalmente da a so scena d'usu attuale.S'ellu hè stallatu da a finestra per ghjucà fora, a luminosità deve esse sopra à 3000cd/m2, s'ellu hè stallatu da a finestra per ghjucà à l'internu, a luminosità deve esse circa 2000cd/m2, è u display LED interni installatu in i centri commerciali generale deve esse intornu 1000 cd/m2, a luminosità di u display LED in a sala di cunferenza hè solu500cd/m2~800 cd/m2.

schermu led interni

L'ambiente di luce ùn hè micca solu ligatu à u locu è l'orientazione di a stallazione di u display LED, ma ancu à i cambiamenti in a stagione è l'ambienti climatichi.Dunque, in l'applicazioni pratiche, i suluzioni di l'applicazione di visualizazione mirati sò ancu essenziali.

SRYLED hè stata focu annantu à u campu di a visualizazione LED perquasi 10 anni.Cù una sperienza matura in R & S è a fabricazione, hà furnitu un equipamentu di display LED di alta qualità per innumerevoli clienti.I nostriMG prudutti di seriesò stati sviluppati è pruduciuti per parechji anni, anu un supportu tecnicu maturu, è sò stati verificati da u mercatu.Sò un popular display LED outdoor.serie MG prudutti avè e seguenti caratteristiche.

1, Alta luminosità. Ta luminosità pò ghjunghje più di8000nit, è l'effettu di stampa sottu una forte luce esterna hè sempre chjaru.

2, Alta precisione.MoriCastmagnesiu Processu di stampa integrata Lavorazione CNC, tolleranza di forma <0.1mm, alta precisione di assemblea, bona piattezza.

3, Più liggeru è più sottile. 25 kg/m2 più ligeri cà i scatuli di ferru convenzionali è 20% più sottili cà i scatuli convenzionali, risparmià u spaziu di trasportu, u pesu ligeru è i costi di trasportu bassu, riducendu i bisogni portanti di l'edificazioni è e strutture d'acciaio.

4, Disegnu di mantenimentu frontale opzionale. OModulu di installazione frontale di manutenzioni di manutenzioni di fronte, facilità d'installazione è mantenimentu nantu à u muru.

5, Upgrade à pocu costu. UnuArmadiu LED pò esse adattatu à l'esterno P2.5 à P1Moduli di spaziatura di 0 mm, l'aghjurnamentu ùn hà micca bisognu di rimpiazzà uArmadiu LED, u costu hè bassu è più faciule, risparmià i costi di u travagliu.

6, Prestazione di altu costu. Display LED di a serie MG Grau di prutezzione IP65, è hèMateriale in lega d'aluminiu-magnesiu, resistenza à u clima, resistenza à u salinu è resistenza à a corrosione.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022

Lasciate u vostru Messaghju