In u 2023, NantStudios hà unitu cù Unilumin ROE per custruisce un studio virtuale cù una superficie di circa 2.400 metri quadrati in a Stage 1 di Docklands Studios in Melbourne, in Australia, cù l'equipaggiu è a tecnulugia più avanzata, battendu u record Guinness di u più grande palcoscenicu LED di u mondu. in 2021 è diventendu Avàu più grande studio virtuale di u mondu!
Dapoi u 2021, NantStudios hà cooperatu cù Lux Machina è Unilumin ROE per custruisce un studio virtuale ICVFX in California. A quarta stagione di u famosu HBO "Western World" hè stata filmata quì è hà ottinutu successu cumpletu.
NantStudios hà custruitu dui studi virtuali LED in i Docklands Studios di Melbourne - Stage 1 è Stage 3, è hà sceltu una volta di più i prudutti, tecnulugia è soluzioni LED di Unilumin ROE.
ETAPA 1:
Stage 1 usa 4,704 pezzi di schermi LED di a serie BP2V2 di Unilumin ROE cum'è u muru di fondo principale di u studio virtuale, è 1,083 pezzi di i prudutti di a serie CB5 cum'è u screnu di u celu, chì sò appositamente aduprati per filmi è filmazioni TV à grande scala. Cù una superficie totale di 2.400 metri quadrati, si trova trà l'attuale U più grande studio di produzzione virtuale di u mondu.
ETAPA 3:
Stage 3 hè custruitu cù 1888 pezzi di Ruby2.3 LED adattati per u filmu di film è televisione è 422 pezzi di CB3LEDs, principarmenti utilizati per prughjetti di riprese chjuchi è mediu.
U più grande studio virtuale LED di u mondu custruitu da NantStudios in Docklands Studios in Melbourne è Unilumin ROE furnisce prudutti è tecnulugia LED guidanu u sviluppu di l'industria cinematografica globale. Cù un costu più bassu, una efficienza più alta è "ciò chì vede hè ciò chì avete" effettu di sparà, hà cambiatu u modu di produzzione di cuntenutu tradiziunale è hà creatu novi opportunità di travagliu è prospettive educative.
Antony Tulloch, CEO di Docklands Studios Melbourne hà dettu: "A scala è a tecnulugia di u studio LED custruitu da NantStudios hà injectatu una nova vitalità in u filmu è a televisione di Docklands Studios. Aspittemu di pruduzzione di più grandi opere quì è di purtassi più L'esperienza di effetti visivi sconvolgenti aspetta ancu di cultivà più persunale tecnicu per l'area lucale è di stimulà a crescita di l'industria lucale ".
Unu di i vantaghji principali di i studii virtuali hè a so capacità di creà una sperienza immersiva per i televidenti. Un altru vantaghju di i studii virtuali hè a so flessibilità. Sò usati in tuttu, da l'avvenimenti in diretta streaming à a creazione di cuntenutu preregistratu per scopi di marketing o furmazione. I studios virtuali ponu esse persunalizati per risponde à i bisogni specifichi di e diverse industrie è imprese, facendu un strumentu inestimabile per l'urganisazioni chì cercanu di migliurà a so presenza è l'ingaghjamentu in linea.
In u futuru, e prospettive per u sviluppu di studi virtuali sò brillanti. Cume a tecnulugia cuntinueghja à avanzà, i studios virtuali ponu diventà più sofisticati, offrendu caratteristiche è funziunalità chì li permettenu di furnisce à l'audienza una sperienza più immersiva è attrattiva. Cù u cambiamentu cuntinuatu à u travagliu remoto è a cumunicazione digitale, a dumanda di studi virtuali hè prevista solu per aumentà in l'anni à vene. Questu hè un tempu eccitante per l'industria è speremu chì porta più sorprese !
Postu tempu: Apr-22-2023